1800-077-170

    צור קשר

    אני מאשר/ת קבלת הודעות ותוכן שיווקי

      שכחת להשאיר פרטים?

      נשמח למצוא פתרון לכאב המפרקים שלך.

      האבחון היחיד בישראל, בתלת מימד, ללא קרינה ובתנועה.

      אבחון שימצא את מקור הכאב ויאפשר טיפול מדוייק ונכון.

      אני מאשר/ת קבלת הודעות ותוכן שיווקי

      תודה רבה!

      ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי.

      מרכז מידע

      פרק 6- שחיקת סחוסים. הבעיה שכמיליון ישראלים סובלים ממנה

      כאבי מפרקים יכולים לנבוע מסיבות שונות. התפתחות דלקת, פציעה מהעבר, חוסר איזון במבנה השלד, חלוקת עומסים לא מאוזנת ועוד. שחיקת סחוסים תופיע בשל חוסר איזון בין מערכות השלד והשריר בגוף. ברגע שהתמיכה השרירית במפרק תחלש, המפרק יחווה שחיקה, מגע בין עצם לעצם. הדבר הראשון כרופא שעליי להגיד הוא שבמרבית במקרים – ניתן לטפל ביעילות בכאבי מפרקים ובתופעת שחיקת סחוסים.

      יכולות להיות לכך הרבה מאד סיבות. הראשונה תלויה במטופל עצמו. האם התייחס לכאב? האם הצליח למצוא את הטיפול המתאים? האם הלך לאבחון? האם האבחון היה נכון למצבו או מצבה? האם נמצא הגורם לכאב? במקרים רבים ההתייחסות לכאב מפרקים מובילה לטיפול תרופתי בכאב עצמו. כלומר “בוא נרגיע את הכאב ומשם נמשיך”. לצערנו, רוב האנשים שוכחים שכאב להם או מתרגלים לחיות עם הכאב. נכון, רובם צורכים משככי כאבים, אך משכך כאב אינו פותר את הסיבה לכאב. ולכן, כל אדם הסובל מכאבי מפרקים חייב לפעול למציאת הגורם לכאב. לאחר שנמצא הגורם – ניתן לטפל, ללא תלות בתרופות, ולפתור את הכאב מהמקור – ולא מהסימפטום.

      חשוב מאד לדעת. אם פעם עמדו פניכם אפשרויות אבחון שמצב שכיבה בלבד, הרי שהיום ניתן לאבחן את מקור הכאב, את רמת שחיקת הסחוסים, את הלחץ וחוסר האיזון בפעולת השלד שריר באמצעים מתקדמים. רק כך, ניתן לאתר את מקורות הכאב, את “החולייה החלשה” בשרשרת שבגללה אתם סובלים מכאבי המפרקים ולטפל בגורם ביעילות מירבית.

      פרטי התקשרות
      שדרות אבא אבן 1 הרצליה פיתוח.
      אזור B קומת כניסה.