1800-077-170

    צור קשר

    אני מאשר/ת קבלת הודעות ותוכן שיווקי

      שכחת להשאיר פרטים?

      נשמח למצוא פתרון לכאב המפרקים שלך.

      האבחון היחיד בישראל, בתלת מימד, ללא קרינה ובתנועה.

      אבחון שימצא את מקור הכאב ויאפשר טיפול מדוייק ונכון.

      אני מאשר/ת קבלת הודעות ותוכן שיווקי

      תודה רבה!

      ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי.

      מרכז מידע

      פרק 4- סובלים מבלט או פריצת דיסק? הסרטון הזה בשבילכם

      ברוכים הבאים לקפה ורופא. והיום? ממה סובלים האנשים החווים פריצת דיסק או בלט דיסק מעבר לכאב הפתאומי העצום, ולמה דווקא במקום בו הם זקוקים למזור הם מוצאים עצמם בחוסר וודאות ובירוקרטיה.

      זה לרוב קורה באופן פתאומי. כאב משתק בגב. פריצת דיסק, או בלט דיסק.

      מרגע זה המסע שעובר גבר או אשה בניסיון למצוא את הגורם ואת הטיפול לרוב ארוך ומלווה בבירוקרטיה, בהמתנה ארוכה (אוטלרה סאונד, בדיקת ct, בדיקת mri). חשוב להבין אנשים הסובלים מכאב שכזה עלולים למצוא עצמם לוקחים חופש מהעבודה, ובחלק מהמקרים מפסיקים לעבוד. זאת ועוד, המציאות טופחת על פניהם גם לאחר הטיפול שכן לא תמיד נמצא הגורם האמיתי לכאב והטיפול שקיבלו אולי מזער את הכאב אך לא הביא לפתרון מלא לבעיה.

      למזלנו קיים כיום סוג אבחון יעיל – וללא קרינה. אמנם עד לא מזמן היה ניתן למצוא אותו רק בגרמניה, ארצות הברית ושוויץ, אך כיום ניתן להנות מאבחון כזה גם בישראל. מדובר על מערכת אבחון ממוחשבת הנקראת “דירס”. בניגוד לאבחונים המוכרים הנעשים בשכיבה, אבחון זה נעשה בעמידה ובתנועה. המערכת יודעת למפות את כל מפרקי הגוף והשרירים התומכים בהם. למעשה מתקבלת תמונה עדכנית למצב הגוף הטבעי – עמידה/הליכה ואפילו ריצה. כך ניתן לזהות מייד מהו הגורם העומד בבסיס התופעה שהובילה לפריצת הדיסק או הבלט, ואז ניתן להתאים את הטיפול הנכון ביותר שישחרר את הלחץ מעמוד השדרה, את השחיקה שהובילה לפריצת הדיסק או הבלט ולהתאים טיפול המדויק שימנע החמרה במצב.

      פרטי התקשרות
      שדרות אבא אבן 1 הרצליה פיתוח.
      אזור B קומת כניסה.