1800-077-170

    צור קשר

    אני מאשר/ת קבלת הודעות ותוכן שיווקי

      שכחת להשאיר פרטים?

      נשמח למצוא פתרון לכאב המפרקים שלך.

      האבחון היחיד בישראל, בתלת מימד, ללא קרינה ובתנועה.

      אבחון שימצא את מקור הכאב ויאפשר טיפול מדוייק ונכון.

      אני מאשר/ת קבלת הודעות ותוכן שיווקי

      תודה רבה!

      ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי.

      מרכז מידע

      פרק 5- כאבי גב. הבעיה, תהליך האבחון והדרך לפתרון

      כאבי גב. בעיה שכיחה בקרב רוב האנשים. אם נחלק את הגב לאזורי כאב הרי שלרוב נשמע את המונח: כאב גב עליון, וכאב גב תחתון.

      ישנם מקרים שהכאב קל ונסבל. האדם ימצא עצמו נזהר יותר. יהפוך מודע יותר. אך כמו אנו יודעים, כאב לא נעלם פתאום. ולכן התדרדרות הכאב לרוב תוביל להימנעות גוברת. להפסקת עבודה. לשינה לא רציפה. לעלייה במשקל לאור תנועה מוגבלת. לשינוי אורח החיים. זאת ועוד, מרבית הטיפולים הקשורים בכאב מטופלים באמצעות תרופות שברובן נוגדות כאב. לאלה השפעה ישירה על בריאות המטופל. השפעה על הכבד, הכליות, על כלי הדם. וכמובן שחלקן ממכרות ודורשות מעקב רפואי צמוד אחר שימוש.

      ישנן לא מעט אפשרויות. אך הבסיס לקביעת הטיפול מחייב אבחון חד פעמי מעמיק. יש לעבור עם המטופל על כל שרשרת האירועים שהובילה לכאב. במקביל, יש לעבור על כל הממצאים שיש בידו. בדיקת אולטרה סאונד, סיטי, או mri. במקביל לבחון את התרופות שקיבל לשימוש. לאחר המיפוי הראשוני יש להעבירו איבחון במצב תנועה. למזלנו, כיום ישנם אמצעים חדשניים לאיתור מקור הכאב ללא קרינה ובמצב תנועה. כלומר, במנח הטבעי של האדם. רק אז, רק לאחר האבחון המקיף בהחלט ניתן למצוא את הפתרונות שיורידו את סף הכאב, שיובילו לחלוקת עומסים נכונה על המפרקים, שיורידו את הלחץ על החוליות בעמוד השדרה וימנעו שחיקה. בהחלט יש מה לעשות, ולא צריך להמתין. ניתן כיום בתוך 24 שעות לקבל אבחון מקיף שכזה ולטפל מייד בבעיה.

      חשוב לזכור. אי טיפול בכאב יוביל לרוב להחמרה. לכן, אם אתם סובלים מכאב גב עליון או תחתון, מומלץ מאד להתחיל באבחון מקיף ולמצוא את הפתרון. ככל שתקדימו – תחסכו לעצמכם כאב וסבל בעתיד.

      פרטי התקשרות
      שדרות אבא אבן 1 הרצליה פיתוח.
      אזור B קומת כניסה.