1800-077-170

    צור קשר

    אני מאשר/ת קבלת הודעות ותוכן שיווקי

      שכחת להשאיר פרטים?

      נשמח למצוא פתרון לכאב המפרקים שלך.

      האבחון היחיד בישראל, בתלת מימד, ללא קרינה ובתנועה.

      אבחון שימצא את מקור הכאב ויאפשר טיפול מדוייק ונכון.

      אני מאשר/ת קבלת הודעות ותוכן שיווקי

      תודה רבה!

      ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי.

      מרכז מידע

      פרק 2: למה כואב לי בזמן עמידה במטבח, בתור או במוזיאון?

      פונים אלינו רבים המתלוננים על קושי וכאב בעמידה. התלונה הנפוצה ביותר היא על כאבים בזמן עמידה במטבח, כאבים בזמן הבישול, אך גם עמידה בתור, עמידה במוזיאון ועוד. אנשים מתלוננים שכאשר הם עומדים מעל זמן מסויים הם חווים כאבים ועייפות שרירית – כאבי צוואר, כאבי שכמות, כאבי גב, כאבי אגן וירכיים כאבי ברכיים, כאבים בכפות הרגליים. עם השנים מצבים אלו מחמירים עד שאין עוד אפשרות לבשל בעמידה, עוברים לבשל בישיבה, נמנעים מלארח את הילדים והנכדים, קשה ללכת למוזיאון או לעמוד בתור בחנות המכולת או בשדה התעופה.

      מדוע זה קורה? איך הדברים מתחברים?

      גופינו הוא שרשרת מפרקית המחוברת מכף הרגל עד הראש. כח המשיכה מושך את השרשרת הזו מטה בכל יום ויום מחיינו. עד כדי כך שאנו נומכים בסנטימטר מדי עשור. מה שמייצב את השרשרת המפרקית הינם השרירים והעצבים השולטים בשלד ומייצבים אותו – שרירי האגן וריצפת אגן יחד עם שרירי הבטן העמוקים, שרירי הגב והסרעפת מאזנים את הכוחות בכל פלג הגוף העליון – ושולטים ומשפיעים גם העומסים על הרגליים וכפות הרגליים.

      עם השנים והעליה בגיל השרירים נחלשים, ישנן מספר סיבות לכך – הירידה בפעילות, הירידה ברמות הורמון הטסטוסטרון האחראי על בניית השריר, ניתוחים שונים במפרקים או בבטן ואצל נשים – הריונות, לידות, ניתוחים קיסריים.

      אם לא נטפל אז המצב רק ילך ויחמיר. אז מה עושים? בודקים ומטפלים. יש היום אמצעים מתקדמים וחדשניים לאבחן את הבעיה ולטפל בה. חפשו בגוגל ד”ר אבי אלבז וד”ר עמית מור. פנו אלינו, שאלו אותנו, היוועצו בנו. אל תקבלו את המצב ואל תראו בזה גזירת גורל. אפשר וניתן לטפל.

      פרטי התקשרות
      שדרות אבא אבן 1 הרצליה פיתוח.
      אזור B קומת כניסה.